Friday, January 25, 2013

A book without lies.

morgangsterdesign

Tablets,smartphones, macbooks en noem maar op. Een handig dingetje dat gewoon alles kan. Als je iets wilt noteren kan je dat gelijk op je tablet of je mobiel doen. Ik neem aan dat niet veel mensen dat doen, tenminste,ik niet. Maar één ding kan notitieboekjes niet vervangen, namelijk schetsen.


''Why...?'' ''Why not!''

Ik zie het al voor me: Genietend van de zon, ben ik in een prachtig plekje met iets lekkers naast me. In plaats van social media ben je één met de natuur terwijl je schrijft of schetst. Alles wat in je op komt zet je het voor jezelf op papier. Eigenlijk kan je het ook een inspiratieboek noemen,maar voor mij moet een moet alles dan foutloos zijn. Terwijl je op een dun notitieboekje, waarmee je overal meeneemt lekker op kan krabbelen. Kunst vind ik mooi, want het zet je aan het denken of geeft je inspiratie en daarbij hoort literatuur. Creatief doen of je geest openen geeft een relaxend effect en misschien word alles positiever.

click here to see the whole collection

Field Notes (brand)Een tijdje geleden vond ik een bepaalde merk voor notitieboeken. Mijn eerste indruk was gelijk al goed. Altijd wil ik een simpele notitie boek met een strak en schoon design, of het moet heel perfect naar mijn smaak vallen met iets unieks. De boeken (of eigenlijk schriften) hebben een goede kwaliteit met een stevige kaft en papier en licht gewicht om makkelijk mee te nemen. Helaas zijn ze niet in Nederland te koop en de verzendkosten zijn even duur. De prijs:$9.95






-ik ben geïnspireerd door: De kunst van literatuur
thankyou.